Header Ads

Info Menarik Hari Ini..

loading...

Rawang: Suami Ketagih Tonton Isteri Diperkosa, Ghairah Lihat Isteri Sendiri Diratah Lelaki Lain... Warga Asing Pun Dia Ajak!

loading...

RAWANG – Tindakan gila seroang suami yang memiliki nafsu pelik melihat isterinya mengadakan hubungan seks dengan lelaki lain terimah padah.

Sumai  yang berusia 40-an memiliki nafsu aneh yang ghairah pelik apabila tergamak jaja maruah isteri kepada ramai lelaki untuk dapatkan kepuasan seksual pelik.

Sumainya juga sanggup membawa rakan-rakan ke rumah di Taman Sri Putra, untuk melakukan perbuatan terkutuk itu melihat isteri diratah.

Menurut laporan Harian Metro, Tindakan tidak senonoh itu semakin menjadi-jadi apabila suami memperdaya isterinya dengan membawa ke sebuah pusat urut di rawang dan memaksa melakukan hubungan seks dengan tukang urut.


Menurut pihak polis berkata, lelaki itu mempunyai nafsu pelik apabila sanggup melihat isterinya mengadakan hubungan seks dengan lelaki lain dan memaksa isteri menggadakan hubungan seks secara beramai-ramai.

“tindakan gila yang lelaki itu pernah lakukan ialah membawa rakannya sendiri menumpang tidur di kediaman mereka sebelum memaksa isteri mengadakan hubungan seks dengan lelaki itu.

“isterinya akan dipukul sekiranya menolak kamehuan nafsu pelik suaminya itu.

Beliau berkata, rakan suspek turut menetap di rumah pasangan itu sejak dua tahun lalu dan turut mengadakan hubungan seks dengan mangsa.

“Menurutnya lagi suaminya turut membawa lelaki warga asing dari , Bangladesh. Vietnam, dan Indonesia ke rumahnya untuk menggadakan hubungan seks dengan isterinya.

Berikutan tidak tahan dengan nafsu pelik suami, mangsa melarikan diri dan membuat laporan di Balai Polis Kuang, kelmarin, untuk tindakan lanjut.

Polis yang menerima laporan berjaya menahan lelaki itu serta rakannya untuk siasatan lanjut. – Harian Metro

Kredit MediaOnline

Random Posts

3/randomposts
Powered by Blogger.