Header Ads

Info Menarik Hari Ini..

loading...

Video Aksi 'Panas' Murid Sekolah Bawah Umur Viral Di Internet

loading...
SEPANJANG seminggu yang lalu, kecoh di media sosial Indonesia mengenai dua video tular yang menunjukkan adegan ranjang antara seorang wanita dewasa dengan murid sekolah rendah, menyebabkan siasatan secara meluas dijalankan oleh pihak polis.

Menurut laporan media, salah satu video itu menunjukkan wanita tersebut melakukan hubungan seks dengan budak lelaki bawah umur, sementara satu lagi video menunjukkan aksi ranjang antara dia dengan budak lelaki yang sama serta seorang lagi budak lelaki.

Dalam video tersebut kedengaran mereka bercakap dalam bahasa Sunda, bahasa ibunda untuk majoriti Jawa Barat, mendorong polis di sana untuk melakukan siasatan.

Hari ini, mereka mengumumkan penemuan awal ke atas video tersebut, yang mereka percaya telah diambil beberapa bulan lalu di kota Bandung.

"Kami meramalkan (rakaman) pada bulan November. Tentunya tidak dibuat pada bulan Disember," kata Ketua Polis Jenderal Jawa Barat, Agung Budi Maryoto, memetik Detik, Jumaat.

Identiti individu dalam video itu belum dikenal pasti, tetapi pihak polis telah menemui dua hotel di mana video tersebut dirakamkan dan menyoal siasat kakitangannya.

"Biasanya orang yang mendaftar masuk (ke hotel) meninggalkan pengenalan mereka. Kami akan melihatnya,” kata Agung.

Walaupun belum ada penangkapan, wanita itu atau orang dewasa lain yang mungkin terlibat dalam pengeluaran video ini akan didakwa dengan penderaan seksual kanak-kanak di bawah undang-undang perlindungan kanak-kanak Indonesia, yang boleh dihukum sehingga 15 tahun penjara.

Mereka juga mungkin didakwa sebagai melanggar undang-undang anti-pornografi yang ketat di Indonesia. Polis masih belum mengenal pasti siapa yang mula-mula memuat naik video itu dalam talian.

Kredit Mstar

Random Posts

3/randomposts
Powered by Blogger.