Header Ads

Info Menarik Hari Ini..

loading...

'Dia jaga aku dari saiz XL sampai M'

loading...

"Ubat cacing will not make you any skinnier or more fit. It's for prevention and treating of helminths (cacing) infections. Albendazole or any kind of anti helminths drugs do not make you drop weight, it's function literally as to kill the helminthes(cacing) itself.  However jogging and healthy eating are the right way to have a healthy body" - Muhammad Farid Roslan

Bukan mudah nak mencari lelaki yang benar-benar tidak kisah akan paras rupa pasangannya. Viral di Twitter sejak Jumaat lalu gambar sebelum dan selepas seorang gadis ini yang berjaya menguruskan badannya dengan mendisiplinkan dirinya berdiet secara sihat. 

Jadi, apakah rahsia kejayaan beliau?
BUKAN senang nak jumpa lelaki yang tak pandang paras rupa ini. Dia inilah yang menjaga saya dari saiz XL sampai saiz M. One in the million! Terima kasih atas kesetiaan selama ini. I love you so much. 

Semua nak kurus kan? Tetapi bila kita ini dah slow-slow nak mula kurangkan makan, kawan-kawan be like.. Sabar sajalah. Nanti diamlah mereka. 


Tak apa, biasalah, bukan selalu. Nak kurus ini kena amalkan cara hidup dan gaya pemakanan yang sihat-sihat. Tak perlu gunakan produk-produk. Bukan tak boleh ambil produk tetapi, tak kasihan ke pada buah pinggang kita?

Tips kurus secara sihat:
  • Mulakan dengan makan ubat cacing, boleh beli di farmasi
  • Wajib makan nasi setiap hari tetapi makan dalam kuantiti sedikit
  • Lebihkan sayur atau ikan/ayam rebus
  • Air masak 3L-5L sehari
  • Makan malam sebelum jam 8 malam
  • Kalau rajin, pergilah ke gym. Kalau malas, jaga saja gaya pemakanan

Random Posts

3/randomposts
Powered by Blogger.