Header Ads

Info Menarik Hari Ini..

loading...

Remaja 17 Tahun Cuba Rogol Ibu Sebelum Perkosa Adik Perempuannya Berusia 10 Tahun

loading...
Seorang remaja yang membawa pisau pembedahan cuba untuk memperkosa ibunya sendiri. Suspek dipercayai dibawah pengaruh dadah.

Menurut dari Viral4Real.com, Karlo ,17 tahun yang berasal dari Barangay Pasong Tamo, Kota Quezon, Filipina telah ditahan reman setelah didapati bersalah merogol ibu kandungnya.

Ibunya melaporkan kepada pihak polis saat mengetahui bahawa Karlo sebelum ini telah memperkosa adik perempuannya yang berusia 10 tahun semasa dirumah.

Ini bukan kali pertama Karlo berusaha untuk memperkosa ibunya.

Suspek dikatakan pernah memasuki bilik tidur ibunya beberapa tahun yang lalu dan cuba menarik seluar pendek ibunya.

Ibunya yang terkejut dengan tindakan Karlo terus terjaga dari tidurnya lalu bertanyakan kepada Karlo apa yang hendak dilakukan nya itu, lalu Karlo menjawab " Ma, hanya untuk kali ini sahaja,"

Walau bagaimana pun ibu Karlo tidak menyangka kan anak nya itu cuba untuk memperkosa dirinya. Dia berfikir bahawa anak nya itu hanya mahu meminta wang belanja sahaja.

Karlo juga telah didapati bersalah memperkosa adik perempuan nya dengan membawa pisau ditangan nya dan berkeras menarik seluar pendek adiknya sekali lagi.

Pada hari Isnin 8.1 si ibu juga baru mengetahui bahwa Karlo telah memperkosa adiknya.

Adiknya tidak berani untuk menceritakan kejadian pahit itu kepada ibu nya kerana si abang tadi telah mengancam nya jika dia memberitahu ibu mereka perkara ini.

Suspek kemudian mengaku bahawa dia berada di bawah pengaruh dadah pada masa itu.

“Saya dalam pengaruh shabu, saya pasti sudah terlalu banyak menggunakannya, saya minta maaf, “Kata Karlo

“Saya malu pada diri saya sendiri, dan saya sangat menyesal. Saya mabuk dan tidak tahu apa yang sedang saya lakukan,” tambahnya.

Karlo yang masih remaja akan berada di dalam pengawasan Departemen Kesejahteraan Sosial dan Pembangunan.

Kemungkinan Karlo akan menghadapi tuduhan  kerana telah memperkosa adik perempuannya.

Sumber BMO

Random Posts

3/randomposts
Powered by Blogger.