Header Ads

Info Menarik Hari Ini..

loading...

(Gambar) "Tengah Tunggu Bas Lelaki Tu Berhenti Dan Buat Aksi Tak Senonoh Depan Kami"

loading...

Beberapa hari ini kecoh di laman media sosial kisah seorang wanita yang dicabul oleh lelaki miang di dalam tren LRT ketika menuju ke Masjid Jamek. 

Apa yang menyedihkan ialah sikap orang awam yang hanya  tertawa sinis tanpa menghulurkan bantuan atau menolong wanita tersebut. 

Terbaru, sekumpulan pelajar wanita sebuah Institut Pengajian Tinggi di Shah Alam terpaksa depan detik menjijikkan apabila seorang lelaki melakukan aksi tidak senonoh di hadapan mereka. 

Lelaki miang tersebut yang menunggang motosikal menutup wajahnya dengan topeng melakukan aksi tidak senonoh itu di sebuah pondok bas di Seksyen 7, Shah Alam ketika kumpulan pelajar wanita itu sedang menunggu bas. 

Menurut gadis yang memuat naik gambar tersebut, Baizura Tuah ini bukan kejadian kali pertama lelaki miang itu datang ke lokasi yang sama. 

"So petang tadi tunggu bas di bus stop Seksyen 7. Ada seorang lelaki ini melan*ap di depan kami yang perempuan-perempuan ini. So I snap this picture and immediately got up. 


"All I know is I sepak paha dia dan maki dia. Selepas itu, dia terus pecut motosikalnya laju-laju. S*al!!!!

"According to the ladies, dia dah datang situ dua kali and last month I ada juga dengar kes seperti ini. What is wrong with Shah Alam deyy. 

"Be careful ladies. I am a little traumatized. What's more disgusting is that he cum in front of us. Bangang gile, I cannot brain. We saw it clearly when he whip out his 'D' and cum in front of us,"

Gadis itu turut menasihati gadis-gadis sekitar Shah Alam supaya lebih berhati-hati dengan lelaki ini. Menurut Baizura, dia telah pun membuat laporan polis untuk tindakan selanjutnya. - www.kakishare.tv

Random Posts

3/randomposts
Powered by Blogger.